lauantai 28. maaliskuuta 2009

Yleisön pyynnöstä ;)

Okei, pitäisi kirjoittaa useammin, MUTTA mistäs otat aikaa, kun sitä ei aina ole. Ensi viikon "lomaa" odotellessa yritä nyt hieman ryhdistäytyä. Loma tarkoittaa sitä, että puoliso ottaa koiran mukaan ja lähtee melkein viikoksi Vierumäen urheilu opistolle ;) eli yöt ovat hiljaisia (ei kuorsausta vieressä), aamut (siis vapaat) ovat rauhallisia, ei kiire koiran kanssa lenkille. Ahhhhh!
Samalla ensi viikolla täytyy hieman suunnitella minun vauvani 18 vuotispäiviä!! Mihin ne vuodet oikein menevät. Lahja on jo ostettu, mutta eihän siitä voi tänne laittaa tietoa, kun joku käy kurkkimassa ;)

(mitä mahtaa olla paketissa?)
Tänäänkin olen ollut jo töissä ja taas huomenna mennään.



Lisää tekstiä kunhan ehdin. Maanantaina olen Hyvinkäällä oikeudessa (asianomaisena asuntokaupoista, siis ostajana), joten siitä lisää myöhemmin.
JA LUNTAKIN TAAS SATAA!!!

2 kommenttia:

isomummi kirjoitti...

hei minun toiseksi vanhin lapseni,olen ollut huolissani kun se luki härö on nyt vasta iskenyt minuun eli se lapseks tulo on hiipimässä kimppuun,luin tuosta sun tekstistä ihan hoopoja,pitelen sulle peukkuja maanantaina muista käyttäytyä.Äitisi

jonna kirjoitti...

muista käyttäytyä. äitisi ?
häh? miten mummi tollasta kirjottaa. :D

ja en mä kurki...