torstai 22. tammikuuta 2009

Hiusmallina!

Ystäväni, joka toimii ammatinopettajana ja nimeltä mainitsemattoman firman värikouluttajana, pyysi minua malliksi koululla tehtävään väriin, jossa on paikalla Sim värikouluttaja. Päätäni on värjätty erilaisilla väreillä yli 20vuotta ja koskaan ei ole tullut ongelmia. No, kerta se ensimmäinen, hiuspohjani alkoi kirvellä todella kovasti jo parin minuutin jälkeen, kun väriä oli aloitettu laittamaan ja kirvely/polte vain lisääntyi. Ei muuta kuin pesupaikalle pesemään väri pois, tietystihän se oli jo osittain tarttunut ns väärän värisenä, joten ei auttanut kuin tehdä toisen firman tuotteella "paikko" värjäys. Pääni tai siis hiukset ovat LILAT ;) Ei auta kuin pestä tavallista useammin nyt lähiviikkoina, jotta väri alkaisi lähteä pois. Kyllä hieman huumorintajua nyt koitellaan.
.

8 kommenttia:

PiKo kirjoitti...

EIKÄ!!!
Voi että!
ette haluis tulla kahville, mun ois ihan melkein pakko nähdä tuo?

Mikä se "tavoiteväri" päässä olisi ollut?

Aika hurjaa - koitas sie kestää siellä.

Ninpe kirjoitti...

Niinkuin puhelimessa puhuttiin, niin siihen piti laittaa tosi tumma ala-osa ja päälle tumma, taittaen luumuun, mutta pääni kun reagoi tuohon tuotteeseen tosi rajusti ja niin nyt siinä on toisen sarjan "kevyt" väri ;)

Puuhanurkka kirjoitti...

No, onneksi lila on nyt muotiväri... Lohduttaa varmaan ihan hirveesti ;D

Toivottavasti pesut auttaa.

PiKo kirjoitti...

klorite?
meillä ois pari pulloa?

Puuhiksen sanoja myötäillen, lila on muodissa. Mä voin neuloa sulle jonkun tyylikkään hiuskorun.

Ahkeraa pesua. *tsemppiä*

Puuhanurkka kirjoitti...

Hei tossa on ideaa! Piuku tekee hienon korun ja laitat tukan nutturalle, näyttää ihan pipolta - hyvä hämäys!

Ninpe kirjoitti...

Ei voi laittaa edes nutturaa, kun niskassakin on väriä ;) Pari kertaa olen jo pessyt ja hyvin on "haalistunut" enään ei edes säikähdä kun katsoo peiliin.

Puuhanurkka kirjoitti...

No sittenhän on asiat jo hyvällä mallilla! Mä säikähdän joka kerta, kun katson peiliin, vaikka en ole edes värjännyt tukkaani koko raskausaikana!! Vai johtuiskohan se pelästyminen just siitä...

ps: olispas hassua kirjoittaa raskausaikana... koskahan tää ihan oikeesti menee kalloon?!

Anonyymi kirjoitti...

ja mun mielestä,ihan sairaan hieno väri...mie oon aina halunnu just tommosta!tasan ei käy onnenlahjat-näemmä