maanantai 17. marraskuuta 2008

No niin, niistä autokaupoista!


Jippii tehtävä on todellakin suoritettu. Olen itse asiakaspalvelussa, joten taisin olla "hieman" ronkeli palvelun suhteen. Menimme puolisoni kanssa liikkeeseen ja heti nuori nainen "pyöreän" pöydän takaa tervehti, siitä + pisteitä. Olin saanut ohjeeksi olla "passiivinen" ja antaa myyjän tentata. Kyseinen asia voi hieman aiheuttaa ongelmia, olen "hieman" puheliasta sorttia... No, löysimme mieleisen auton, mutta missä myyjä??? Hieman alle eläke-ikää oleva mieshenkilö lähestyi meitä kysyen: - Voinko auttaa? Oiken meni, mutta mistä hiivatista tiedän, että hän on myyjä? Ulkovaatteet päällä ja ei nimilappua edes takin alla, hmmm.. Kerroin tulleeni katsomaan Astraa, mutta näin minulle oudon auton, joka kiinnostaisi. Johon myyjä totesi olevansa kyseistä autoa Suomessa eniten myynyt... Ei kiinostanut meidän auton käyttötarkoitus, ei harrastukset saati sitten ajokilometrit. Yritä siinä olla sitten flekmaattinen ja olla tyrkyttämättä niitä tietoja, hoh hoijaa! Kyllä oli isännällä hauskaa, kun hän ei saanut kommentoida. Myyjä yritti epätoivoisesti hänelle markkinoida. Ei tainnut myyjä tajuta,että nainen oli kaupan tekijänä ei MIES. Ei meinannut löytyä edes koe-ajoon autoa, joka oli ehdottomasti tehtävä. Karsean tinkaamisen jälkeen saimme hallissa ( siis näytteillä oleva) olevan auton koe-ajoon, irto kilvillä. Auto oli HAUSKA, mutta ei myyjä, toisen tyyppinen myyjä olisi onnistunut meille, jopa auton myymään, mutta ei tämä. Auto oli Opel Minerva , väri musta , sekä tummennetut ikkunat.

1 kommentti:

jonna kirjoitti...

Oi voi! ihka ensimmäinen kommentti mun blogissa! JEE!